پشتیبانی اختصاصی  آریا وب جوان چیست؟

هرچند پشتیبانی محصولات آریا وب جوان در بستر تیکت پشتیبانی و توسط توسعه دهنده هر محصول پیگیری می‌شود، اما از آنجایی که بسیاری از کاربران با چالش‌هایی مواجه هستند که خارج از تعهدات پشتیبانی محصولات بوده و نیازمند بررسی سریع توسط کارشناسی متخصص است، پشتیبانی اختصاصی آریا وب جوان راه اندازی شد تا این گروه از مشکلات کاربران را نیز در سریع ترین زمان بررسی و حل کنیم.

 

چه مواردی در پشتیبانی اختصاصی قابل بررسی است؟

برای کلیه نیازها و یا مشکلات زیر می‌توانید از پشتیبانی اختصاصی آریا وب جوان استفاده کنید:

  • نصب و پیکره‌بندی قالب
  • نصب و پیکره‌بندی افزونه
  • حل خطاهای سایت وردپرسی
  • حل مشکل تداخل بین افزونه‌ها
  • بررسی مشکلات عمومی سایت کاربر
  • اتصال وردپرس به سرویس‌هایی همچون Google Anlaytics، Google Search consule و…

 

پشتیبانی اختصاصی امکان بررسی چه مواردی را ندارد؟

از آنجایی که تعهد ما در پشتیبانی اختصاصی حل مشکلات شما در کوتاه‌ترین زمان است، موارد زیر در پشتیبانی اختصاصی قابل پیگیری نیست:

  • برخی از مشکلاتی که مربوط به کد نویسی محصول می‌شود
    (برخی از مشکلات شما نیازمند تغییر ساختار افزونه یا قالب خواهد بود که این مورد در پشتیبانی اختصاصی قابل پیگیری نیست)
  • محدودیت منابع هاست یا سرور
    (این موارد در پشتیبانی اختصاصی بررسی خواهد شد و مواردی که نیاز به بررسی از هاست شماست به شما اعلام می‌شود اما حل مشکل می‌بایست توسط پشتیبان هاست انجام گیرد)
  • سفارشی سازی قالب/افزونه
    (اگر مشکل شما نیازمند تغییر ساختار کدهای قالب/افزونه باشد، نیازمند تعریف یک پروژه جدید خارج از تعهدات پشتیبانی و با پرداخت هزینه مجزا است)

 

سطح بندی مشکلات چطور مشخص میشود؟

هزینه پایه بسته به نوع سایت متفاوت هست، برای بررسی اولیه بوده که جدای از هزینه افزودنی سرویس نمی باشد و با انتخاب یکی از سطوح درخواستی هزینه پایه و افزودنی سرویس با هم جمع شده و مبلغ نهایی در درگاه پرداخت به شما نمایش داده می شود

برای شروع فرآیند بررسی و انجام پروژه شما، انتخاب یکی از سطوح برنزی، نقره ای و طلایی الزامی است. اگر نیاز به راهنمایی در خصوص انتخاب سطح خدمات دارید، با شماره 09137209549 تماس حاصل بفرمایید تا بصورت دقیق برای شما شرح داده شود

سطح بندی مشکلات در پشتیبانی اختصاصی آریا وب جوان به شرح زیر خواهد بود:

 

سطح پایه

در این سطح، بسته به نیاز شما یکی از موارد زیر بررسی شده و هزینه این سطح متفاوت می‌باشد:

  • نصب افزونه
  • نصب قالب
  • بروزرسانی یک قالب/افزونه

سطح ۱  درخواست برنزی – پایه(مشکلات ساده )

در این سطح، بسته به نیاز شما یکی از موارد زیر بررسی شده و هزینه این سطح متفاوت می‌باشد:

  • نصب و پیکربندی قالب
  • پیکربندی افزونه های تخصصی مانند:
    • بوکلی
    • آیتم سکیوریتی
    • یواست سئو
    • رنک مث
    • و…
  • اتصال سایت به سرچ کنسول
  • اتصال به Google Analytics

سطح ۲- درخواست نقره ای- استارتاپی(مشکلات پیچیده )

در این سطح، بسته به نیاز شما یکی از موارد زیر بررسی شده و هزینه این سطح متفاوت می‌باشد :

  • خطاهای debug وردپرس
  • خطاهای مربوط به دیتابیس و مشکلات عمومی سایت کاربران
  • مشکلات مربوط به سرعت سایت و بهینه سازی با افزونه های آماده

سطح ۳  درخواست طلایی- شرکتی به بالا (مشکلات خیلی پیچیده)

در این سطح، بسته به نیاز شما یکی از موارد زیر بررسی بررسی شده و هزینه این سطح متفاوت می‌باشد:

  • تداخل بین افزونه‌‌ها
  • تداخل بین قالب و افزونه
  • تغییر در سورس کدهای محصول به جهت تغییر در استایل

 

نکات مهم قبل از سفارش پشتیبانی اختصاصی

  • پشتیبانی اختصاصی فقط برای محصولاتی که از آریا وب جوان تهیه شده است، ارائه می شود و بررسی مشکلات سایر محصولات که به صورت نال یا از مارکت های دیگر تهیه شده، انجام نخواهد شد
  • برای بررسی موارد و مشکلات موجود بر روی سایت شما، پشتیبانی اختصاصی نیاز به اطلاعات ورود به ادمین وردپرس و هاست شما دارد.
  • قبل از اقدام به ارسال درخواست، فول بکاپ (Backup) تهیه کنیدبدیهی است در صورت بروز مشکل در فرآیند بررسی و حل مشکل توسط کارشناسان پشتیبانی اختصاصی و نبود نسخه بکاپ برای بازگردانی به حالت اولیه، کلیه مسئولیت‌ها بر عهده خود کاربر است.
  • پشتیبانی اختصاصی متعهد می شود در یک بازه زمانی ۵ ساعته مشکل را برطرف کند. اگر بنا به هردلیلی موفق به انجام حل مشکل در این بازه زمانی نباشیم، مراتب به شما اطلاع داده خواهد شد تا در صورت تایید بازه زمانی حل مشکل، مشکل توسط کارشناسان اختصاصی آریا وب جوان بررسی شود در غیر این صورت هزینه پرداختی شما عودت داده خواهد شد.
  • به دلیل ترافیک بالا درخواست در این بخش، آنلاین و در دسترس بودن کاربر الزامی است و در صورتی که کاربر در لحظه پشتیبانان تیم اختصاصی را همراهی نکند، بررسی درخواست ایشان به تعویق خواهد افتاد و به انتهای صف بررسی منتقل می گردد. بنابراین در صورت عدم همراهی کاربر با تیم پشتیبانی اختصاصی، تاخیر حاصل شده شامل استرداد نخواهد شد.
  • درخواست‌های پشتیبانی اختصاصی فقط در تایم کاری از شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۷ بررسی خواهد شد. لذا ثبت درخواست در خارج از این بازه زمانی، به ابتدای اولین روز کاری بعدی موکول خواهد شد.

شرایط استرداد درخواست پشتیبانی اختصاصی

درخواست‌های پشتیبانی اختصاصی در صورت عدم امکان حل مشکل در شرایط تعریف شده برای پشتیبانی در بالا، قابل استرداد خواهد بود. مشکلات و موارد زیر شامل استرداد نخواهد شد:

  • عدم همکاری شرکت هاستینگ شما در بازه زمانی تعریف شده برای پشتیبانی اختصاصی
  • عدم همکاری درخواست کننده
  • عدم ارائه دسترسی های لازم توسط درخواست کننده
  • انصراف کاربر از درخواست ثبت شده

لازم به ذکر است کلیه استرداد‌های ثبت شده در پشتیبانی اختصاصی آریا وب جوان، ظرف مدت ۴۸ ساعت کاری پس از تایید درخواست کاربر انجام خواهد شد.

 

نکته قابل توجه:

1-پشتیبانی محتوایی یا مدیریت وب
2-پشتیبانی سئو – بالا بردن سایت در کلمات کلیدی خاص
این 2 نوع پشتیبانی تعرفه جدا و نحوه ی عمکردی جدا دارد شامل این نوع پشتیبانی نیست.

درصورت نیاز این 2 پشتیبانی لطفا در بخش تماس با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس و واتساپ 09137209549 پاسخ گویی سریع