شرایط استفاده از خدمات

1- شرایط استفاده از خدمات

الف. شما پس از خرید هر کدام از سرویس ها و خدمات موجود در وب سایت ariawebjavan.ir برای شخص خودتان، مشتریانتان، یا شرکتی که شما را به عنوان نماینده خود معرفی می کند، تمام قوانین و سیاست های کاری اریا وب جوان را می پذیرید و خرید هر کدام از سرویس ها به معنای امضاء الکترونیکی این قوانین است. همچنین شما موظف هستید در صورتی که سرویس های اریا وب جوان را برای شخصی حقیقی یا حقوقی دیگر خریداری می کنید تمام قوانین و شرایط استفاده از خدمات اریا وب جوان را به اطلاع ایشان برسانید. این قوانین بلافاصله بعد از خرید سرویس، بین مشترک و اریا وب جوان به صورت الکترونیکی به امضاء می رسند و در تصمیم گیری های دوجانبه موثر و تاثیر گذار هستند. همچنین تمام مشترکین (کاربران و مشتریان) نمایندگان و بازاریابان اریا وب جوان (و یا هر شخص دیگری که به صورت غیر مستقیم از شبکه، سیستم ها و سرور های اریا وب جوان استفاده می کند.) از لحاظ قانونی موظف به رعایت قوانین موجود در این توافقنامه در مورد محدودیت های استفاده از سرویس های اریا وب جوان است.

ب. خریدار تضمین می کند که مشترک استفاده کننده از سرویس های اریا وب جوان به سن قانونی حداقل 18 سال رسیده است، و در غیر این صورت از نظر قانونی به تمام قوانین تجارت الکترونیک و شرایط استفاده از سرویس های اریا وب جوان صالح و آگاه است، همچنین خریدار متعهد می شود که اگر عضوی (کارمند، شریک، کارگزار) یک نهاد دولتی یا غیر دولتی است، و عضو یا شریکی از یک موسسه یا شرکت با مسئولیت محدود است در شرایطی اقدام به خرید این سرویس می کند که در جایگاهی از آن شرکت و سازمان باشد که قدرت (قدرت حقوقی، اختیار قانونی) پذیرش قوانین موجود در این توافقنامه را داشته باشد، خریدار (مشترک، کاربر یا مشتری) متعهد می شود که تحت هر شرایطی قبل از خرید هر کدام از سرویس ها، بخش 17 از این توافقنامه را به صورت کامل مطالعه کرده و پذیرفته است، همچنین مشترک متعهد می شود که تمام اطلاعات فردی (اطلاعات هویتی ثبت نام) که در هنگام خرید وارد می کند کاملا صحیح است و مشخصات فعلی تماس با مشترک است، همچنین خریدار متعهد می شود در صورت تغییر هر کدام از مشخصات تماس که در هنگام ثبت نام وارد نموده است (آدرس ایمیل، شماره تلفن همراه و ثابت، آدرس و کد پستی، شهر یا کشور محل زندگی) آن را سریعا به اطلاع اریا وب جوان برساند و نسبت به تمدید آن ها اقدام کند، خریدار متعهد می شود که به سن قانونی حداقل 18 سال رسیده باشد یا این که به تمام قوانین اریا وب جوان اجحاف کامل داشته باشد، اگر سن کاربر کمتر از 18 سال باشد از طریق قانونی توسط اریا وب جوان شامل محدودیت هایی می شود و می توان گفت: اگر سن مشترک هر کدام از سرویس های اریا وب جوان کمتر از 18 سال باشد پس از خرید هرکدام از سرویس ها بدین وسیله به اریا وب جوان رضایت نامه می دهد تا در مواقع اضطراری اریا وب جوان تمام داده های سرویس و اطلاعات ورود به ناحیه کاربری وی را در اختیار سرپرستان قانونی او (پدر، مادر و یا هر شخص دیگری که مشترک تحت تکفل او باشد) قرار دهد و تمام مسئولیت های جبران خسارت (شکست و یا انسداد سرویس) در این شرایط بر عهده خود مشترک زیر 18 سال می باشد.

پ. اریا وب جوان همواره در نظر دارد تمام سرویس های خود را به بهترین شکل ممکن و با نهایت کیفیت به مشترکین ارائه دهد، بنابراین اریا وب جوان گام به گام همراه با تکنولوژی های روز دنیا در سرویس های خود تغییرات ایجاد می کند، به این ترتیب ممکن است اریا وب جوان طبق صلاحدید کارشناسان فنی خود در برخی از شرایط اضطراری بدون اطلاع رسانی قبلی، نسبت به ارتقاء و تعویض تجهیزات و تکنولوژی ها (سخت افزاری و نرم افزاری) سرور های خود اقدام نماید، و طبق این توافقنامه مشترک نمی تواند در این موارد نسبت به سیاست های کاری اریا وب جوان اعتراض نماید.

ت. اریا وب جوان همگام با رشد و پیشرفت همه روزه و مواجهه با مشکلات (اختلالات فنی امنیتی) و فناوری های جدید، جهت جلوگیری از سوء استفاده و ایجاد اختلال در سرویس دهی قوانین خود را همواره بروز رسانی می نماید و مشترکین قادر هستند آخرین نسخه از قوانین شرکت را در آدرس ariawebjavan.ir/terms-of-service و همچنین تاریخ آخرین تغییرات را مشاهده کنند، تمام قوانین اضافه (ویرایش) شده به این قسمت طبق این بند از توافقنامه میبایست مورد تایید مشترکین اریا وب جوان باشد، در صورتی که با روال انجام تغییرات در قوانین اریا وب جوان به هیچ وجه موافق نیستید، لطفا زیرمجموعه های بخش 4 قوانین لغو سرویس در همین صفحه را مشاهده نمایید و در صورت تمایل نسبت به لغو حساب کاربری و سرویس های خود در اریا وب جوان اقدام نمایید.

ث. اگر اریا وب جوان بنا به دلایلی تغییرات قابل توجهی در قوانین سرویس دهی خود و شرایط توافقنامه ایجاد کند، حتما تغییرات جدید را تا مدت 30 روز بر روی صفحه اصلی وب سایت به صورت اطلاعیه به نمایش می گذارد، تا تمام کاربران قادر باشند از آخرین تغییرات ایجاد شده در قوانین اریا وب جوان مطلع گردند، همچنین در قسمت بالایی و پایینی صفحات توافقنامه ها در اریا وب جوان قادر هستید تاریخ آخرین تغییرات را مشاهده نمایید.

ج. اگر مشترک دامنه جدیدی در اریا وب جوان به ثبت برساند (دامنه هایی قبلا در اریا وب جوان به ثبت رسانیده باشد) یا این که دامنه ای را که قبلا در اریا وب جوان به ثبت رسانیده است را به شخص یا شرکتی دیگر انتقال دهد طبق این بند از توافقنامه متعهد می شود که تمام قوانین مربوط به نام های دامنه ها را در آدرس ariawebjavan.ir/terms-of-service/domain-registration-agreement و قوانین سازمان ارائه دهنده خدمات دامنه های بین المللی در آدرس www.icann.org/en/registrars/registrant-rights-responsibilities-en.htm و قوانین سازمان ارائه دهنده دامنه های ملّی در آدرس www.nic.ir/Rules_and_Contracts به صورت کامل مطالعه نموده و تمام آن ها را پذیرفته است.

2- قوانین استفاده مجاز از سرویس ها (ممنوعیت ها)

 

طبق این توافقنامه مشترکین اریا وب جوان پس از خرید هر کدام از سرویس های این شرکت تمام قوانین و خط مشی های فعالیت در نظام جمهوری اسلامی ایران و سایر مراجع قانونی اعم از ستاد فیلترینگ و وزارت صنعت، معدن، تجارت را می پذیرند، اریا وب جوان تحت قوانین نظام حاکم بر جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند و کاربران اریا وب جوان نیز موظف هستند از تمام این قوانین پس از خرید هر کدام از سرویس ها پیروی نمایند، در صورت وجود هرگونه اختلاف بین مشترک و اریا وب جوان که در این قوانین این صفحه گنجانده نشده است، سازمان و یا وزارتخانه ذی صلاح میبایست بین مشترک و اریا وب جوان قضاوت به عمل آورد، درمورد محتوای بارگزاری شده بر روی وب سایت کاربران شرکت، اریا وب جوان اعلام می دارد که به هیچ عنوان تصمیم ندارد اطلاعات وب سایت کاربران را طی دوره های زمانی مختلف بررسی و بر روی آن ها نظارت داشته باشد، اما مشترک با خرید هر کدام از سرویس های اریا وب جوان متعهد می شود که از تمام قوانین استفاده از سرویس های اریا وب جوان پیروی کند، در صورت رویت محتوای غیراخلاقی یا مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران، اریا وب جوان طی این قرارداد خود را مجاز می دارد تا بلافاصله اصلاحاتی در وب سایت مشترک (در شرایط اضطراری) به وجود آورد یا کل محتوای مشترک را حذف کند و سپس قرارداد سرویس دهی خود را با کاربر فسخ نماید، در صورتی که به دلیل تخطی از قوانین اریا وب جوان، یا قوانین جمهوری اسلامی ایران سرویس کاربر مسدود گردد و قرارداد وی فسخ گردد اریا وب جوان به هیچ عنوان مابقی هزینه سرویس مشترک را عودت نمی دهد و خسارات ناشی از نقض قوانین را جبران نمی کند، مشترک به این وسیله موافقت می کند که اریا وب جوان بدون پذیرش هیچگونه مسئولیتی در موارد نقض قوانین می تواند اطلاعات موجود بر روی وب سایت کاربر را (حذف، اصلاح، ویرایش، مسدود) کند. برخی از مواردی که ممکن است باعث تعلیق و یا حذف داده های کاربر شود: ارسال اسپم، بارگزاری فایل آلوده، فیشینگ و کلاه برداری، اسکن پورت های سرور و تست امنیت، استفاده از اسکریپت های لیچ، نقض قوانین کپی رایت و استفاده از هاست اشتراکی برای راه اندازی آپلود سنتر، شبکه اجتماعی، راه اندازی ربات تلگرام، ربات اینستاگرام و یا ربات هر نوع شبکه اجتماعی دیگر، چت روم و خبرخوان است.

3- قوانین پرداخت – تمدید – سرویس های میزبانی و دامنه

الف. شرایط خدمات رسانی

مشترک در هنگام خرید هر کدام از سرویس های اریا وب جوان تمام قوانین خدمات رسانی در پاراگراف های 3 و 4 این توافقنامه را می پذیرد.

ب. پرداخت هزینه سرویس

مشترک در هنگام ثبت نام در اریا وب جوان و خرید هر کدام از سرویس ها متعهد می شود که از قوانین خرید یا تمدید سرویس ها پیروی کند، مشترک متعهد می شود که اطلاعات تماس خود به صورت صحیح در اختیار شرکت قرار دهد و در صورت تغییر اطلاعات تماس مانند آدرس ایمیل و شماره تلفن آن ها را در پرتال کاربران اریا وب جوان بروزرسانی کند تا اریا وب جوان قادر باشد اطلاعیه های پرداخت و تمدید سرویس ها را برای وی ارسال کند، همچنین مشترک متعهد می شود که پس از خرید هر کدام از سرویس ها جزئیات سرویس دریافتی را با جزئیات پکیج ارائه شده در وب سایت ariawebjavan.ir مطابقت دهد، فرآیند تحویل سفارشات در اریا وب جوان به صورت تمام سیستمی و اتوماتیک است، بنابراین مسئولیت تطابق سرویس خریداری شده و تحویل شده بر عهده مشترکین اریا وب جوان است، در صورتی که تغییراتی در تعرفه خدمات رسانی سرویس های اریا وب جوان رخ دهد، اریا وب جوان قیمت سرویس های خریداری شده توسط کاربر را برای دوره های بعدی ممکن است بدون اطلاع رسانی قبلی بروزرسانی کند و این وظیفه مشترک است که در هنگام پرداخت صورتحساب به تعرفه خدمات توجه نماید.

پ. طراح های تخفیفی و هدایا

اریا وب جوان در برخی از دوره های خدماتی بر روی برخی از سرویس های خود تخفیف های نقدی در نظر گرفته است، به عنوان مثال مشترکین سرویس های هاست اشتراکی در پرداخت سه ماهه مشمول 10% تخفیف و در پرداخت شش ماهه مشمول 20% تخفیف و در پرداخت دوازده ماهه مشمول 30% تخفیف می شوند، همچنین مشترک برخی از سرویس ها در پرداخت های سالانه مشمول ثبت دامنه های رایگان، نصب قالب های رایگان، مشاوره سئو و بهینه سازی رایگان، IP اختصاصی رایگان و گواهینامه امنیتی SSL رایگان می شوند، در این شرایط اگر مشترک نسبت به خرید هر کدام از این سرویس ها اقدام کند و از مزایای طرح ها بهرمند گردد و سپس نسبت به تنزیل سرویس (در حساب کاربری) خود اقدام کند (به عنوان مثال تنزیل پکیج و تنزیل دوره پرداخت و دوره صورتحساب کند) و اعتبار باقیمانده را به حساب کاربری خود اضافه کند (اتوماسیون مالی کاربران اریا وب جوان به صورت خودکار پس از تنزیل هر کدام از سرویس ها اعتبار باقیمانده از سرویس مشترک را به حساب کاربری وی اضافه می کند)، در این شرایط اعتبار اضافه شده به حساب کاربری مشترک به عنوان جریمه از سمته اریا وب جوان از حساب کاربری مشترک کسر می گردد. طرح های تخفیفی و هدایای ارائه شده به عنوان تسهیلات یا کمک پرداخت به مشتریان اریا وب جوان هدیه داده می شود و مشترک نمی تواند از این طرح ها استفاده کند و سپس نسبت به تنزیل سرویس خود اقدام کند و اعتبار باقیمانده را صرف خرید سرویس یا خدمات دیگر کند و یا نمی تواند از اریا وب جوان در این شرایط درخواست عودت وجه (عودت وجه کل سرویس، عودت وجه اعتبار موجود در حساب کاربری) را داشته باشد.

ت. تمدید خودکار دامنه ها

اریا وب جوان به عنوان حسن نیت و حمایت از کاربران خدمات تمدید اتوماتیک دامنه ها را ارائه می دهد و این به عنوان یک قرارداد و تعهد نسبت به کاربران نیست، اگر مشترک دامنه فعالی داخل اریا وب جوان داشته باشد و موعد انقضاء آن نزدیک باشد، اریا وب جوان 30 روز قبل از تاریخ سررسید انقضاء دامنه، ایمیل های یادآوری پرداخت را برای مشترک ارسال می کند. (ایمیل اول یاداوری پرداخت هزینه تمدید دامنه، 30 روز قبل از تاریخ انقضاء دامنه ارسال می شود و ایمیل دوم 15 روز، ایمیل سوم 7 روز، ایمیل چهارم 3 روز و ایمیل پنجم نیز 2 روز قبل از تاریخ انقضاء دامنه ارسال می شود) همچنین اریا وب جوان یادآوری های پرداخت صورتحساب تمدید سرویس را به صورت پیامک (sms) هم برای کاربران ارسال می کند اما ارسال پیامک برای اریا وب جوان یک تعهد یا قرارداد حتمی تلقی نمی گردد و فقط جهت اطلاع رسانی بهتر برای مشتریان ارسال می شود، در این شرایط اگر مشترک نمی تواند در تاریخ مقرر نسبت به پرداخت صورتحساب اقدام کند، قادر است حساب کاربری خود را به میزان مورد نیاز جهت تمدید دامنه ها شارژ نماید و از قسمت مدیریت دامنه ها نیز دکمه تمدید خودکار دامنه را بر روی فعال قرار دهد، در این شرایط به هنگام سرسید صورتحساب سرویس در صورتی که مشترک قادر به پرداخت نباشد سیستم به صورت خودکار دامنه وی را با کسر موجودی از اعتبار حساب کاربری تمدید می کند. در صورتی که مشترک به هر کدام از دامنه های خود نیاز ندارد و در آینده تصمیم به تمدید آن ندارد میبایست قبل از صدور صورتحساب، درخواست لغو دامنه را برای اریا وب جوان ارسال کند، در غیر اینصورت اگر دامنه به صورت خودکار و ناخواسته توسط میزان اعتبار حساب کاربری (شارژ مالی مشترک) تمدید گردد، بازگردانی تاریخ تمدید و عودت وجه دامنه تمدید شده به هیچ عنوان میسر نیست و اریا وب جوان در این زمینه مسئولیتی ندارد. در صورتی که مشترک نسبت به تمدید دامنه خود در تاریخ مقرر اقدام نکند دامنه تا 30 روز پس از تاریخ انقضاء (طبق قوانین فعلی ریجسترار ها) قابل تمدید است و در وضعیت تعلیق باقی می ماند، اما پس از 30 روز دامنه قفل می شود و تا 74 روز در دوره قفل باقی می ماند، هزینه تمدید دامنه در وضعیت قفل 10 برابر هزینه تمدید عادی است و اریا وب جوان در این شرایط قادر نیست دامنه را با تعرفه عادی تمدید کند و هیچ مسئولیتی در این شرایط متوجه اریا وب جوان نیست.

ث. تمدید هاست نیمه اختصاصی و تمام اختصاصی، سرور مجازی و سرور اختصاصی

با توجه به خاص بودن نوع سرویس های ارائه شده در این زمینه، اریا وب جوان 14 روز قبل از سررسید این سرویس ها ایمیل و اطلاعیه های یادآوری برای مشتریان خود صادر می کند و مشترک موظف است در این بازه زمانی نسبت به پرداخت صورتحساب خود اقدام نماید، در غیر این صورت اکانت دقیقا در روز سرسید سرویس مسدود خواهد شد و در این شرایط دو حالت برای این سرویس ها وجود دارد، حالت اول: اطلاعات آپلود شده (داده های مشترک) در سرویس های هاست نیمه اختصاصی و سرور مجازی تا 30 روز بعد از انسداد سرویس نگهداری می شود و سپس از روی سرور ها به صورت کامل حذف می گردند، حالت دوم: در سرویس های هاست تمام اختصاصی و سرور اختصاصی با توجه به این که این سرویس ها از دیتاسنتر های مطرح جهانی برای کاربران اریا وب جوان تهیه می شوند و باتوجه به این که در سرویس های هاست تمام اختصاصی و سرور اختصاصی یک سرور کامل در اختیار کاربر است دقیقا در روز انقضاء سرویس اگر کاربر سرویس خود را تمدید نکرده باشد درخواست لغو (کنسلی) سرور اختصاصی و هاست تمام اختصاصی برای دیتاسنتر صادر می شود و اطلاعات کاربر حتی 1 دقیقه بعد از تاریخ انقضاء سرویس در دسترس نمی باشند و به صورت کامل حذف می شوند، بنابراین اریا وب جوان در جهت ارائه خدمات بهتر و عدم از دست رفتن تمام اطلاعات مشتریان، تاریخ انقضاء سرویس های هاست تمام اختصاصی و سرور اختصاصی را 7 روز قبل از موعد سررسید واقعی تنظیم می نماید و زمانی که موعد تمدید سرویس فرارسید و کاربر نسبت به پرداخت اقدام ننمود سرویس تا 7 روز مسدود می شود تا در این شرایط کاربر اگر نسبت به تمدید سرویس خود بی توجه بوده است سریع تر بتواند مطلع گردد که موعد تمدید فرا رسیده است و پس از سپری کردن مدت 7 روز سرور به صورت کامل کنسل می شود و تمام اطلاعات کاربر برای همیشه حذف می شود و قابل بازیابی نیست، کاربر متعهد می شود که مسئولیت تمدید به موقع سرویس ها بر عهده خودش است و هیچ مسئولیتی در زمینه نگهداری اطلاعات حتی 1 دقیقه بعد از تاریخ انقضاء متوجه اریا وب جوان نیست. آن دسته از کاربرانی که می خواهند از انسداد سرویس خود جلوگیری کنند و احتمال می دهند در تاریخ سررسید صورتحساب در نتواند نسبت به پرداخت و تمدید سرویس اقدام کنند، میبایست از طریق ارتباط با واحد فروش و تمدید سرویس ها، سرویس مورد نظر خود را برای ماه های آینده تمدید کنند، در غیر این صورت اریا وب جوان هیچ مسئولیتی در زمینه نگهداری از اطلاعات کاربر پس از تاریخ سررسید صورتحساب نخواهد داشت، خاطر نشان می سازد نگهداری از اطلاعات مشتریان در سرویس های هاست نیمه اختصاصی و سرور مجازی تا 30 روز بعد از تاریخ انقضاء سرویس فقط یک خدمات جهت رفاه حال مشتریان است و به عنوان تعهد (استلزام، قرارداد قطعی) محسوب نمی شود و ممکن است در برخی از شرایط ارائه این خدمات میسر نباشد، نکته حائر اهمیت آن است که اریا وب جوان پس از تاریخ انقضاء تمام سرویس های میزبانی وب، هیچ مسئولیتی در قبال نگهداری از داده های مشترک ندارد، همچنین ارسال اطلاعیه های ایمیلی و پیامکی در جهت تمدید و پرداخت صورتحساب سرویس ها نیز یک نوع خدمات ارزش افزوده جهت رفاه حال مشتریان محسوب می شود و به دلیل سیستمی بودن این عملیات ها اریا وب جوان هیچگونه مسئولیتی در قبال صحیح انجام شدن آن ندارد و این وظیفه کاربر است که قبل از تاریخ سررسید سرویس نسبت به پرداخت آن اقدام کند.

4- قوانین لغو سرویس و سیاست های عودت وجه

اریا وب جوان جهت رفاه حال مشتریان تا 7 روز گارانتی عودت وجه بر روی سرویس های میزبانی وب قرار داده است که گارانتی 7 روز عودت وجه طبق سیاست ها و خط مشی های زیر قابل اجراست، خاطر نشان می سازد امکان عودت وجه سرویس های خریداری شده در اریا وب جوان فقط تا 7 روز اول خرید قابل اجراست و پس از گذشت مدت زمان 7 روز، اریا وب جوان تحت هیچ شرایطی قادر به عودت وجه نیست و مشترک با خرید هرکدام از سرویس های اریا وب جوان حق درخواست عودت وجه پس از 7 روز اول، را از خود سلب و ساقط می نماید.

الف. هزینه های غیرقابل بازگشت

در صورتی که مشترک از هر کدام از خدمات ارزش افزوده: انتقال رایگان اطلاعات به اریا وب جوان، نصب رایگان سیستم مدیریت محتوا، ارائه IP اختصاصی تجاری و رایگان، DNS اختصاصی تجاری و رایگان، نصب رایگان قالب های گرافیکی جوملا و وردپرس، استفاده از قالب های تجاری جوملا و وردپرس، خدمات مشاوره سئو و بهینه سازی، پشتیبانی بازسازی و رفع مشکلات وب سایت، خدمات بکاپ گیری و بازگردانی بکاپ، گواهینامه امنیتی SSL رایگان، کانفیگ رایگان سرور، کانفیگ رایگان امنیتی و کانفیگ رایگان کنترل پنل استفاده کرده باشد هزینه این سرویس ها که غیر قابل بازگشت است به عنوان خسارت در ارائه تسهیلات (خدمات ارزش افزوده اریا وب جوان)  مطابق لیست قیمت ها در صفحه ariawebjavan.ir/terms-of-service/regular-rate/ از کل مبلغ ارائه شده توسط مشتری کسر گردیده و مابقی وجه به مشترک بازگشت می شود، در شرایط ارائه خدمات بیشتر در سرویس های سطح حرفه ای تر نیز کارشناسان اریا وب جوان میبایست حق زحمت امور انجام شده را تشخیص دهند و مابقی وجه را به مشترک عودت دهند، در شرایطی که مشترک از خدمات دامنه رایگان در سرویس های میزبانی استفاده نموده باشد، تعرفه نرخ روز آن دامنه که در جدول تعرفه های ثبت دامنه ها در آدرس ariawebjavan.ir/domain/pricing آمده است از هزینه کل سرویس کسر گردیده و مابقی هزینه سرویس به مشترک عودت می شود، این از آن بابت است که اریا وب جوان دامنه های رایگان را به عنوان تسهیلات (وام) در اختیار مشتریان قرار می دهد تا مشتریان بتوانند با پرداخت هزینه کمتری وب سایت خود را راه اندازی کنند، اما در حقیقت اریا وب جوان برای ثبت دامنه های رایگان و ارائه دامنه های هدیه به مشتریان نیز، خود متحمل هزینه های سنگین می شود و در شرایطی که کاربر تصمیم به لغو سرویس و عودت وجه داشته باشد، هزینه تسهیلات سرویس مانند دامنه رایگان از قیمت کل سرویس کسر می گردد، عودت هزینه سرویس های هاست تمام اختصاصی و سرور اختصاصی به هیچ عنوان ممکن نیست.

ب. درخواست عودت وجه بعد از 7 روز

همانطور که روشن است پس از گذشت مدت زمان 7 روز امکان عودت وجه هیچکدام از سرویس های میزبانی وجود ندارد، زیرا اریا وب جوان با برنامه ریزی و تامین زیرساخت های لازم پس از 7 روز، در جهت میزبانی وب سایت کاربر تا پایان دوره صورتحساب برنامه ریزی می کند. در این شرایط اگر کاربر نسبت به تنزیل سرویس خود (تنزیل به پکیج های ضعیف تر، تنزیل به دوره های پرداخت پایین تر) اقدام نماید و سیستم به صورت خودکار اعتباری به حساب کاربری مشترک اضافه کند، اریا وب جوان به عنوان خسارت و جلوگیری از سوء استفاده طبق بند الف از پاراگراف 4، مبلغ 20.000 تومان از موجودی اعتبار کاربر کسر می کند و امکان عودت اعتبار باقیمانده به حساب بانکی مشترک نیز تحت هیچ شرایطی ممکن نیست و مشترک در این شرایط می تواند با اعتبار باقیمانده نسبت به پرداخت سایر صورتحساب های خود در اریا وب جوان و یا خرید سرویس جدید از اریا وب جوان اقدام نماید.

پ. شرایط عودت وجه

 

علاوه بر موارد قید شده در بند الف و ب، این پاراگراف، درخواست عودت وجه فقط میبایست از سمت مالک سرویس ارسال شود، بنابراین شخصی که با نام و نام خانوادگی خود در اریا وب جوان ثبت نام نموده و اقدام به خرید سرویس کرده است، جهت عودت وجه میبایست اسکن کارت ملی خود را به همراه شماره حساب بانکی به مالکیت خود، از طریق ارسال تیکت پشتیبانی برای اجرایی نمودن امور عودت وجه ارسال نماید. عودت وجه سرویس خریداری شده به حساب بانکی سایر افراد، فقط در صورتی ممکن است که اسکن کارت ملی مالک به همراه اسکن کارت ملی شخص دوم که قرار است وچه سرویس خریداری شده به حساب وی عودت شود، از طریق ارسال تیکت پشتیبانی برای اریا وب جوان ارسال شود.

ج. مراحل درخواست عودت وجه

در جهت عودت وجه تا قبل از 7 روز، مشترک میبایست از طریق پرتال کاربران اریا وب جوان سرویس مورد نظر خود را انتخاب نماید و سپس بر روی دکمه درخواست لغو سرویس کلیک کند، پس از دریافت ایمیل درخواست لغو سرویس، مشترک میبایست مراتب درخواست عودت وجه خود را از طریق ارسال تیکت پشتیبانی به بخش فروش و تمدید سرویس ها اعلام نماید، پس از بررسی و تایید درخواست عودت وجه توسط کارشناسان اریا وب جوان تا 72 ساعت زمان لازم است تا وجه مشترک به حساب بانکی وی واریز شود.

5- قوانین مصرف صحیح از منابع سرویس ها و برخی از تعاریف

الف. نامحدود و پر ظرفیت در سرویس ها و سیاست های مصرف

نامحدود” یا “unlimited” واژه ای است که در پکیج ها و تعاریف سرویس های متنوع میزبانی وب به کار می رود.

معنای نامحدود یا “unlimited” چیست ؟

نامحدود در سیاست کاری اریا وب جوان به معنای محدود (اندک، کم، ضعیف) نبودن است، نامحدود در سرویس های میزبانی وب به معنای بی نهایت نیست، و فقط به معنای عدم محدودیت در جهت افزایش رضایت مشتریان در برخی از خدمات ارائه شده است، اریا وب جوان در جهت کمک به رشد و افزایش بهره وری وب سایت ها در برخی از پکیج های خود منابع را به صورت نامحدود در اختیار کاربران خود قرارداده است تا در مواقع اوج مصرف سرویس مشترکین با اختلال مواجه نگردد و کاربران قادر باشند به راحتی به رشد کسب و کار خود فکر کنند. اما این بدان معنا نیست که مشترکین بتوانند از نهایت ظرفیت سرویس های میزبانی وب به نفع خود استفاده کنند و باعث اختلال در سرور شوند، اریا وب جوان وضعیت وب سایت ها را دائما بررسی می کند، اگر وب سایتی که محبوبیت آنچنان و آمار بازدید واقعی آنچنان بالایی نداشته باشد بیش از حد منابع سرور را به اشغال خود درآورد به معنای تقلب است و در جهت حفظ پایداری سرور، آن وب سایت توسط اریا وب جوان مسدود خواهد شد.

واژه نامحدود یا “unlimited” به چه معانی نیست ؟

اریا وب جوان سیاست های مانیتورنیگ و بررسی بسیار پیچیده ای در جهت کنترل وضعیت مصرف وب سایت مشترکین خود در جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده دارد، اریا وب جوان اجازه نمی دهد تا منابع نامحدود ارائه شده بر روی برخی از پکیج های میزبانی وب باعث شود برخی از مشترکین استفاده ناعادلانه ای از سرویس خود داشته باشند و باعث بروز اختلال در سرور و ایجاد ناپایداری و تجربه منفی برای سایر کاربران شود، در خدمات هاست اشتراکی هموراه از چند صد وب سایت بر روی یک سرور نگهداری می شود و کاربران موظف هستند استفاده عادلانه ای از منابع سرویس خود داشته باشند، خدمات هاست اشتراکی برای کسب و کار های کوچک و نوپا و کسب و کار های خانگی در نظر گرفته شده است تا افراد با پرداخت هزینه های کمتر بتوانند تجارت آنلاین خود را آغاز کنند و این بدین معنا نیست که کسب و کار های گسترده تر با ترافیک و مصرف بالاتر بخواهند از سرویس های هاست اشتراکی در جهت کاهش هزینه های خود استفاده کنند، وب سایت هایی که به اندازه کافی رشد نموده اند و همواره مصرف بالایی از منابع سرور دارند میبایست از سرویس های هاست نیمه اختصاصی، هاست تمام اختصاصی، سرور مجازی و سرور تمام اختصاصی استفاده کنند، با این حال اریا وب جوان همواره به صورت سیستمیک در حال آنالیز مصرف کاربران است تا بتواند با جلوگیری از مصرف غیرمجاز، کیفیت و پایداری را به مشتریان خود هدیه دهد. و کاربران به محض رشد کسب و کار خود موظف هستند از پکیج ها و سرویس های قدرتمندتر اریا وب جوان استفاده کنند.

فضای نامحدود و پرظرفیت میزبانی و محدودیت های MysQL

اریا وب جوان در جهت عملکرد هرچه بهتر و لذت بخش تر وب سایت ها در برخی از پلن های میزبانی وب میزان ظرفیت فضا (Space) سرویس را بسیار بالا و گاهی اوقات ممکن است برخی از منابع را به صورت نامحدود به کاربران خود ارائه دهد، اما کاربران اریا وب جوان با خرید هرکدام از سرویس ها متعهد می شوند که استفاده معقول و منطقی از فضا و منابع سرویس خود داشته باشند، سرویس های میزبانی وب با فضای بالا به هیچ عنوان برای میزبانی فایل، آرشیو فایل های دانلودی، آرشیو اسناد و تصاویر حجیم، آرشیو نسخه های پشتیبان (backup or full backup) های حجیم مناسب نیستند و باعث اختلال در عملکرد سرور در هنگام بکاپ گیری های هفتگی می شودند و اریا وب جوان در صورت رویت چنین رویداد هایی در فضای میزبانی کاربر قادر است بدون هیچ اطلاع رسانی قبلی تمام این اطلاعات را در جهت بازگرداندن پایداری و عملکرد بهتر به سرور حذف کند، ظرفیت میزبانی بالا برای نگهداری از فایل های وب سایت مشتریان ارائه می شود نه موارد گفته شده در بالا، همچنین لاگ ارور های حجیم (error log) باعث اختلال در عملکرد سرور می شوند و اریا وب جوان این فایل ها را از روی فضای میزبانی کاربر حذف می کند. قابلیت ساخت اکانت های دیتابیس در پنل کاربران محدود نشده است اما اگر وب سایتی بر روی سرویس های هاست اشتراکی رویت شود که بیش از 200.000 رکورد inode در جداول دیتابیس خود داشته باشد و یا این که ظرفیت استفاده شده از سرویس mysql کاربر بیش از 1500 مگابایت باشد، اکانت بلافاصله توسط اریا وب جوان تعلیق می شود، کاربران موظف هستند طبق ظرفیت حجم دیتابیس که در پکیج ها ارائه شده است نسبت به استفاده از سرویس mysql خود اقدام کنند، اریا وب جوان خود را مجاز میداند که اگر جداولی در بانک اطلاعاتی mysql کاربران رویت نمود که فضای غیر معقول زیادی را مثلا بالای 500 مگابایت اشغال نموده بود نسبت به حذف آن بدون اطلاع رسانی قبلی اقدام کند تا با انجام این کار از بروز مشکلات بعدی جلوگیری کند.

امکانات نامحدود دامنه و ایمیل

اریا وب جوان در جهت افزایش رضایت کاربران خود برخی از امکانات دامنه مانند ساب دامین، پارک دامین و رکورد های دامنه را به صورت نامحدود ارائه می دهد تا کاربران قادر باشند به رشد کسب و کا خود شتاب بیشتری ببخشند، اما این بدان معنا نیست که مشترکین از قابلیت های دامنه به صورت غیر منطقی و برای ارائه سرویس های وبلاگدهی و راه اندازی دایرکتوری های نامحدود استفاده کنند، اریا وب جوان در صورت رویت چنین مواردی قادر است بدون اطلاع قبلی وب سایت کاربر را مسدود کند، همچنین ارائه امکانات ایمیل در جهت ایجاد آسودگی و بستری امن برای ردو بدل شدن ایمیل های تجاری به مشتریان ارائه می گردد و بدین معنا نیست که مشترک هر کدام از سرویس های اریا وب جوان قادر باشد از امکانات سرویس های ایمیل برای ارسال ایمیل نامحدود به مقاصد نامشخص و یا ایمیل مارکتینگ استفاده کند، مشترک اجازه ندارد برای آدرس های ایمیلی که از صاحبان آن ها اجازه نگرفته است ایمیل های تبلیغاتی و هرزنامه ارسال کند، اریا وب جوان تحت قوانین کپی رایت و اسپم فعالیت می کند و در صورت رویت چنین مواردی سرویس مشترک بدون اطلاع قبلی مسدود می گردد، همچنین خاطر نشان می سازد سرویس های هاست اشتراکی به دلیل استفاده جمعیتی کابران از یک IP، جهت ارسال و دریافت ایمیل برای کسب و کار های بزرگ و مهم مناسب نیستند و گاهی اوقات ممکن است ایمیل های ارسالی از سرویس های هاست اشتراکی به پوشه اسپم ایمیل مقصد منتقل شود و اریا وب جوان مسئولیتی در زمینه صحیح ارسال شدن ایمیل ها ندارد، سرویس های اریا وب جوان اکثرا برای میزبانی وب سایت کاربرد دارند نه ایمیل مارکتینگ و راه اندازی میل سرور های پیشرفته، اگر مشترک می خواهد با ضریب اطمینان بیشتری نسبت به ارسال و دریافت ایمیل های خود اقدام کند میبایست از سرویس های هاست نیمه اختصاصی، هاست تمام اختصاصی، سرور مجازی و سرور اختصاصی استفاده کند.

ب. قوانین مصرف صحیح از سرور اختصاصی و سرور مجازی و نمایندگی هاست

مصرف ترافیک ماهانه

همانطور که مشخص است به سرویس های نمایندگی هاستینگ، سرور مجازی و اختصاصی میزان منابع خاصی از ترافیک ماهانه ارائه شده است و کاربران موظف هستند طبق بررسی مصرف وب سایت خودشان و کاربرانشان نسبت به انتخاب سرویس مناسب اقدام نمایند، با این حال اگر کاربری قبل از اتمام ماه میلادی پهنای باند خود را به صورت کامل مصرف نمود سرویس مشترک با خطای کمبود ترافیک و پهنای باند مواجه می شود و در این مرحله دو حالت وجود دارد، حالت اول کاربر میبایست صبر کند تا در ابتدای ماه میلادی پهنای باند وی مجددا ریست شود، حالت دوم کاربر میبایست پکیج میزبانی خود را به پکیج های بالاتر ارتقاء دهد تا بتواند منابع بیشتری در اختیار داشته باشد، نکته مهم آن است که اریا وب جوان به هیچ وجه قادر نیست تا ابتدای ماه میلادی ترافیک و پهنای باند اضافه در اختیار سرویس مشترک قرار دهد، چرا که اریا وب جوان برای ارائه ترافیک به کاربران پکیج های مختلف برنامه ریزی های خاصی به عمل آورده است و نمی تواند در آن زمان وابسته به اوج مصرف ترافیک مشترک سیاست های کاری خود را تغییر دهد، همچنین ترافیک ماهانه سرویس ها در ابتدای ماه میلادی ریست می شود و اگر مشترک هنوز از ترافیک خود به صورت کامل استفاده نکرده باشد، اریا وب جوان قادر نیست ترافیک ماه قبل را محفوظ و به ترافیک ماه جدید میلادی اضافه کند.

دسترسی های پشتیبانی

اریا وب جوان همواره در ارائه سرویس های سرور اختصاصی سیستم عامل پیشفرض را برای کاربران نصب نموده و سرور را به مشترک تحویل می دهد، در صورتی که مشترک سطح دسترسی های ورود به سرور خود را مفقود کند و یا تغییرات ریشه ای در سرور خود و راه های ارتباطی با سرور به وجود آورد، پشتیبانی اریا وب جوان در این شرایط سطح دسترسی های محدودی جهت پیگیری و رفع این موارد دارد و رفع چنین مشکلاتی ممکن است بسیار زمان بر باشد.

سطح دسترسی های کاربر اصلی

مشترک متعهد می شود که در صورت دریافت سطح دسترسی های اصلی ورود به سرور مانند سطح دسترسی root به دلیل بالا بودن این سطح دسترسی اگر مشکلاتی مانند آسیب دیدن سرور، از دست رفتن اطلاعات و یا بروز مشکلات دیگر، اریا وب جوان هیچگونه مسئولیتی دربرابر رفع مشکلات این چنین ندارد. و اریا وب جوان در شرایط زیر تعرفه های خاصی برای انجام این گونه خدمات ارزش افزوده در نظر می گیرد و در صورتی که مشکلات زیر در سرور کاربر رخ دهد، پشتیبانی اریا وب جوان به هیچ عنوان وظیفه ندارد به صورت رایگان نسبت به رفع مشکلات ریشه ای این چنینی اقدام کند و برای رفع هر مشکل بنا به صلاحدید تعرفه خاصی در نظر می گیرد، مشکلات احتمالی که به دلیل تغییرات کلی در سرور از سمته کاربر ممکن است رخ دهند عبارت اند از:

یک. نصب مجدد کنترل پنل، ماژول های سرور، وب سرور و رفع مشکلات این چنینی با پرداخت هزینه میسر است.

دو. نصب مجدد سیستم عامل و os، و در صورت درخواست نصب مجدد سیستم عامل مشترک میبایست آگاه باشد که در صورت انجام این کار تمام اطلاعات بر روی سرور حذف خواهد شد.

سه. ریستور مجدد فایل ها بر روی سرور، این خدمات در اریا وب جوان فقط به صورت ریستور فول بکاپ انجام می شود، نه ریستور فایل ها به صورت مجزا و طبق انتخاب مشترک.

چهار. اریا وب جوان هیچگونه مسئولیتی درمورد نصب وب سرور، فایروال و راه اندازی سرویس های dns در سرور های اختصاصی ندارد و انجام این کار با پرداخت هزینه های اضافی قابل انجام است.

پنج. ارائه خدمات حرفی ای نصب و کانفیگ سرور و خدمات رفع مشکلات سرور در مواقع خاص با توجه به حجم کار در آن زمان توسط تیم های فنی اریا وب جوان تعیین می گردد و مشترک موظف است جهت رفع مشکلات اینچنینی با تیم های پشتیبانی اریا وب جوان توافقات لازم را انجام دهند.

6- در رابطه با سرویس های پارک دامنه (برگه، رکورد)

اریا وب جوان بر روی دامنه هایی که در شرکت اریا وب جوان هاست می شوند امکانات مختلفی ارائه می دهد، به عنوان مثال امکان استفاده از پارک دامین، و رکورد های مختلف دامنه بر روی سرویس های میزبانی وب فراهم است، اریا وب جوان هیچ محدودیتی در این ابزار ها لحاظ ننموده است اما در صورتی که مشترک توسط این سرویس ها یک دامنه غیرمجاز بر روی هاست خود پارک کند و یا توسط امکان رکورد های پیشرفته دامنه اقدام به سوء استفاده از حساب کاربری سایر افراد کند، مسئولیت های جبران خسارت ناشی از این اتفاقات بر عهده مشترک است و اریا وب جوان در این زمینه هیچ مسئولیتی ندارد. همچنین در صورتی که شرکت، سازمان و یا نهاد دولتی از این اقدام مشترک شکایت به عمل آورد ممکن است در این شرایط اریا وب جوان حتی بدون اطلاع رسانی قبلی نسبت به اصلاح/حذف کنترل پنل کاربر اقدام کند.

7- توافقنامه نمایندگان، فروشندگان و ارائه دهندگان سرویس های میزبانی

علاوه بر تمام شرایط گفته شده در قوانین اریا وب جوان، نمایندگان و تمام مشترکینی که با تهیه هر کدام از سرویس های میزبانی وب (سرور مجازی، سرور اختصاصی، هاست اشتراکی، نیمه اختصاصی و تمام اختصاصی) اقدام به ارائه سرویس میزبانی به مشتریان خود می کنند، موظف هستند از تمام قوانین زیر پیروی نمایند.

الف. نماینده و مشترکی که اقدام به ارائه سرویس میزبانی می کند متعهد می شود که تمام قوانین اریا وب جوان را به اطلاع کاربران خود رسانیده است، و ارائه هر اکانت میزبانی توسط سرویس های اریا وب جوان به معنای امضای الکترونیکی این قوانین توسط مشترکین نمایندگان می باشد.

ب. در صورتی که در مواقعی نمایندگان و یا کاربران نمایندگان اریا وب جوان اقدام به تخلف و سوء استفاده از سرویس نمودند، متعهد می شوند بلافاصله پس از دریافت اطلاعیه (اخطار) نسبت به رفع مشکل و اطلاع رسانی به اریا وب جوان در جهت رفع شدن مشکل اقدام کنند، در غیر اینصورت اریا وب جوان سرویس اصلی نمایندگی (یا هر کدام از سرویس های میزبانی وب) به طور کامل تعلیق می کند و در این شرایط جبران خسارت کاربران نماینده میزبانی، بر عهده خود نماینده است.

پ. اریا وب جوان هیچگونه مسئولیتی در برابر اقدامات نادرست نمایندگان فروش نمی پذیرد، نماینده فروش بدین وسیله متعهد می شود تا در صورتی که کاربر قوانین اریا وب جوان را نقض نمود و نسبت به سوء استفاده اقدام کرد، خودش مسئول تمام دلایل غیر منطقی کاربر متخلف در این زمینه باشد و نسبت به جبران خسارت اشخاص حقیقی و حقوقی و یا خسارت وارده به نرم افزار ها و تجهیزات اریا وب جوان اقدام کند.

ت. اریا وب جوان ممکن است در شرایط مختلف نسبت به نغییر سیاست های کاری خود اقدام کند و تمام حقوق خود را در این زمینه و در زمینه تغییر و اصلاح قوانین خدمات رسانی محفوظ می دارد و مشترکین و نمایندگان موظف هستند از تمام قوانین جدید اریا وب جوان پیروی کنند.

ث. کاربران نمایندگان اریا وب جوان با خرید هر کدام از سرویس ها توسط نمایندگان متعهد می شوند که نسبت به پیروی از تمام قوانین خدمات رسانی اریا وب جوان اقدام کنند.

ج. نمایندگان و ارائه دهندگان هرکدام از سرویس های اریا وب جوان به هیچ عنوان اجازه ندارد در قوانین ارائه سرویس ها تغییراتی لحاظ کنند، ارائه هرگونه تغییر و ارائه خدمات اریا وب جوان با شرایط جدید، تخلف تلقی می گردد و ممکن است باعث تعلیق حساب نماینده (و مشتریان نماینده) شود. اریا وب جوان هیچگونه مسئولیتی در برابر تغییر در شرایط خدمات رسانی توسط نمایندگان نمی پذیرد.

چ. مسئولیت پشتیبانی از مشتریان نمایندگان اریا وب جوان و صدور صورتحساب منظم برای مشتریان و پشتیبانی فنی از آن مشتریان برعهده نمایندگان اریا وب جوان می باشد، اریا وب جوان مسئولیتی در زمینه پاسخگویی به مشتریان نماینده و رفع مشکلات و پشتیبانی از آن ها نمی پذیرد.

8- توافقنامه استفاده از سرور مجازی

اریا وب جوان برای ارائه سرور مجازی در ابتدا یک سرور اختصاصی تهیه می کند و آن را به طور مثال به 10 الی 20 قسمت توسط مجازی ساز ها تقسیم می کند و به مشتریان ارائه می دهد، بنابراین مشترکین این سرویس ها فقط اجازه دارند از میزان خاصی پردازنده، حافظه، ترافیک و فضای هارد سرور را استفاده کنند و هر زمان که مشترکین با کمبود منابع مواجه شدند، قادر هستند سرویس خود را به پکیج های بالاتر ارتقاء دهند.

الف. مسئولیت نصب سیستم عامل، فایروال، وب سرور و کنترل پنل برعهده خود مشترک سرور مجازی است، اما در سرویس های سرور مجازی مدیریت شده اریا وب جوان برای مرتبه اول موارد گفته شده را برای مشترک نصب و تنظیم می کند.

ب. در صورتی که مشترک یوزر root سرور مجازی خود را از اریا وب جوان تحویل بگیرد، مسئولیت نگهداری از سرور، امنیت، و تعمیر و نگهداری از سیستم عامل بر عهده خود مشترک است، همچنین اریا وب جوان در هیچکدام از سرویس های سرور مجازی از اطلاعات مشترکین بکاپ گیری نمی کند.

پ. تمام مسئولیت های استفاده صحیح از سرویس های سرور مجازی بر عهده مشترک این سرویس ها می باشد.

ت. در سرویس های سرور مجازی مدیریت شده، اریا وب جوان برای مشتریان سیستم عامل، وب سرور، کانفیگ فنی امنیتی و نصب کنترل پنل را برای مرتبه اول به صورت رایگان انجام می دهد، اما در صورتی که مشترک تنظیمات سرور را ریست نمود و یا تغییراتی در آن ایجاد نمود، نصب و تعمیر مجدد سرور فقط با هزینه اعلام شده توسط بخش فنی اریا وب جوان میسر است.

9- پرداخت جریمه

در شرایطی که سرویس مشترک به دلیل اخطاریه دیتاسنتر مسدود شده باشد و مورد از نوع فیشینگ و اسپم شدید باشد، اریا وب جوان خود را مجاز می داند جهت بازگشایی سرویس مشترک از وی خسارت دریافت نماید. زیرا در این شرایط ممکن است دیتاسنتر ها برای لحظاتی سرور اریا وب جوان را مسدود کنند و سایر مشترکین اریا وب جوان نیز دچار خسارت خواهند شد.

10- سایر قوانین

الف. بکاپ

خدمات بکاپ گیری هفتگی فقط جهت سرویس دهی بهتر و ارائه خدمات ارزش افزوده ارائه می گردد اما اریا وب جوان هیچگونه مسئولیتی در قبال صحیح بودن بکاپ ها و فرآیند بکاپ گیری و همچنین نگهداری از بکاپ مشتریان ندارد، مشتریان اریا وب جوان با خرید هرکدام از سرویس ها متعهد می شوند که مسئولیت بکاپ گیری از اطلاعات وب سایت هایشان بر عهده خودشان است. اریا وب جوان هیچگونه مسئولیتی در قبال از دست رفتن اطلاعات کاربران ندارد و در این مواقع هیچگونه خسارتی به مشتریان ارائه نمی شود، همانطور که گفته شد بکاپ گیری از اطلاعات وظیفه اصلی مشترکین است، همچنین در سرویس های هاست اشتراکی اریا وب جوان از اطلاعات وب سایت هایی که بیش از 50.000 فایل و یا 30.000 گیگابایت اطلاعات و یا 3 گیگابایت حجم sql (تجاوز از حد ظرفیت پلن) داشته باشند بکاپ گیری هفتگی نمی کند و مشتریان این سرویس ها موظف هستند خودشان از داده های وب سایت خود بکاپ گیری نمایند، بنابراین در سرویس های هاست اشتراکی بکاپ گیری هفتگی از اکانت هایی انجام می شود که کمتر از 30 گیگابایت حجم داشته باشند و از اکانت هایی که بیش از 30 گیگابایت حجم داشته باشند در سرویس های اشتراکی فقط بکاپ ماهانه گرفته می شود.

 

  1. مسئولیت بکاپ گیری در سرور مجازی و سرور اختصاصی بر عهده خود مشترک است.
  2. بکاپ اطلاعات مشتری فقط تا 1 ماه پس از انقضاء سرویس نگهداری می شود و پس از آن اطلاعات مشترک حذف می شود.
  3. در شرایط انقضاء و شرایط خاص شرکت مسئولیت ندارد بکاپ مشترک را به صورت رایگان در اختیار وی قرار دهد.
  4. شرکت هیچگونه مسئولیتی درمورد صحیح و سالم بودن بکاپ های گرفته شده از وب سایت های مشتریان ندارد.
  5. بکاپ اطلاعات مشترک هنگامی که سرویس وی در حالت انقضاء باشد تحویل نمی شود و فقط زمانی که سرویس مشترک فعال باشد اریا وب جوان بکاپ را به مشترک تحویل می دهد.
  6. در صورتی که اطلاعات سرویس مشترک در اثر دیرکرد در پرداخت حذف گردد، پس از تمدید سرویس، اریا وب جوان جهت بازگردانی بکاپ، خسارت دیرکرد در پرداخت طبق تعرفه های موجود در صفحه سیاست های قیمت گذاری از مشترک دریافت می نماید.

ب. مانیتورینگ و بررسی سرویس ها

اریا وب جوان به صورت 24 ساعته وضعیت سرور ها، فعالیت ها را مانیتورینگ (بررسی) می نماید و گزارش فعالیت مشترکین و وب سایت ها را ضبط و آرشیو می کند، کاربران متعهد می شوند که فعالیت های خود مطابق قوانین و خط مشی های سرویس دهی باشد، در غیر این صورت ممکن است اریا وب جوان در تایم دقیق و سریع تخلف متوجه مشکل نشود اما به محض شناسایی کاربر متخلف سرویس مشترک تعلیق (مسدود) می گردد. اما جلوگیری از تخلف ممکن است محدود به خاموش کردن وب سایت مشترک و تعلیق اطلاعات وی نباشد، در این شرایط ممکن است اریا وب جوان اقدام قانونی بر علیه مشترک به عمل آورد. در صورتی که مشترک سرویس های نمایندگی و میزبانی باشد از مشترک و کاربر و استفاده کننده از تمام آن خدمات اقدام قانونی به عمل می آید. در این شرایط احضاریه قانونی برای مشترک ارسال می شود و جهت دریافت خسارت ممکن است گزارش فعالیت های اخیر مشترک و تخلفات وی در اختیار دادگاه و سایر مراجع قانونی ذی صلاح قرار بگیرد. در شرایط اضطراری اجرای تخلف از سمته مشترک (آگاهانه و نا آگاهانه) ممکن است امکان اطلاع رسانی به کاربر جهت رفع تخلف نباشد و اریا وب جوان سریعا نسبت به تعلیق حساب مشترک (مشترکین) اقدام نماید، در این شرایط اگر مشترک مورد تخلف در حال استفاده از (سرور مجازی، نمایندگی، سرور اختصاصی) باشد و فقط یکی از کاربران و مشتریان (یکی از وب سایت های بر روی سرور) در حال تخلف و عبور از خط مشی قوانین باشد، به دلیل این که اریا وب جوان ممکن است به اطلاعات داخل سرور و اکانت نمایندگی دسترسی نداشته باشد، کل سرویس مشترک به همراه تمامی وب سایت های میزبانی شده مسدود می گردد و مشترک نمی تواند در این شرایط اعتراضی نسبت به سیاست های کاری اریا وب جوان داشته باشد.

پ. اطلاعات حساب کاربری

 

مشترک متعهد می شود که اطلاعات صحیح کاربری را در هنگام ثبت نام در اریا وب جوان وارد کند، چنانچه اطلاعات تماس مشترک تغییر یافت میبایست آن ها را در حساب کاربری خود بروزرسانی کند تا از آخرین اطلاعیه های اریا وب جوان با خبر شود، اگر مشترک در هنگام خرید سرویس اطلاعات جعلی را به جای مشخصات صحیح فردی وارد نماید، اریا وب جوان مجاز است بلافاصله پس از احراز این موضوع حساب کاربری وی به همراه تمام سرویس ها را مسدود نماید و بازگشایی حساب کاربری در این موارد فقط با ارائه تعهدنامه کتبی به همراه اسکن کارت ملی و شناسنامه امکان پذیر است.

ت. وظیفه اطلاع رسانی تخلفات

 

اگر مشترکی در بازه زمانی کار با اریا وب جوان توانست وب سایت (مورد، فعالیت) را در سرویس های اریا وب جوان و یا در شبکه سرور های اریا وب جوان یافت کند که برخلاف قوانین اریا وب جوان بود، با خرید هرکدام از سرویس ها این حق را برای خود محفوظ می دارد که مشکل و موارد مشکوک را سریعا از طریق ارسال تیکت پشتیبانی با کارشناسان اریا وب جوان در میان بگذارد، اریا وب جوان نیز این حق را برای خود محفوظ می دارد که در مواجهه با این مسائل سریعا سرویس کاربر متخلف را مسدود و یا حذف نماید.

ث. حقوق محفوظ

 

اریا وب جوان حق انجام این مورد را برای خود محفوظ می دارد، در صوتی که مشترک برخلاف قوانین اریا وب جوان از سرویس بهره برداری کند، سرویس وی را کنسل و یا مسدود کند، و از ادامه همکاری با مشترک صرف نظر نماید.

ج. تقسیم سرویس

 

این یکی از مهم ترین قوانین اریا وب جوان محسوب می شود، در صورتی که بر اثر شکایت و پیگیری مراجع ذی صلاح و یا فوت هر یک از مشترکین اریا وب جوان، اختیار نگهداری از وب سایت مشترک طی مصالحه به شخص دیگری واگذار شود، آن شخص یا اشخاص (حقیقی و حقوقی) میبایست قوانین و توافقنامه های اریا وب جوان را به دقت بازخوانی کند و طی دوره استفاده از سرویس مطابق با قوانین از سرویس بهره برداری نمایند، همچنین در صورتی که مشترک اریا وب جوان مالکیت سرویس میزبانی و دامنه خود را به شخص دیگری انتقال و یا تغییر نام می دهد، آن شخص دوم (گیرنده سرویس) میبایست قوانین اریا وب جوان را بازخوانی نموده و طبق آن ها از سرویس بهره برداری نماید. مسئولیت اطلاع رسانی از وجود خارجی این قوانین (توافقنامه های اریا وب جوان) بر عهده شخص اول (انتقال دهنده سرویس) است.

11- اشخاص ممنوع سرویس (کشور، اشخاص و افراد)

 

تمام افراد (اشخاص، کشور ها) که با قوانین و شرایط تجارت الکترونیک در نظام جمهوری اسلامی ایران موافق نیستند، ممنوع به استفاده هرکدام از سرویس های اریا وب جوان هستند، در صورتی که چنین اشخاصی به صورت مخفیانه از سرویس های اریا وب جوان به هر نحوی استفاده نمایند تمام مسئولیت های استفاده ناصحیح از سرویس برعهده خودشان است، در چنین مواردی اریا وب جوان قادر است بدون دریافت اجازه قبلی اطلاعات شخصی مشترک و IP موقعیت های کاربر و مشخصات کامپیوتر های متصل شده به سرویس متخلف را تحویل هرکدام از مراجع ذی صلاح دهد.

12- ممنوعیت های استفاده از سرویس

 

استفاده از تمام سرویس های اریا وب جوان برای راه اندازی وب سایت های (رسانه خبری، فروشگاه) با مضمون های: موزیک غیرمجاز، تصاویر غیراخلاقی، فروش vpn وی پی ان و فیلتر شکن، ارائه محصولات و خدمات بدون مجوز کپی رایت، و فروش محصولات جنسی ممنوع است. تمام مشترکین اریا وب جوان موظف هستند که تمام فعالیت های خود را بر اساس قوانین تجارت الکترونیک کشور که در آدرس ariawebjavan.ir/wp-content/uploads/2016/11/eCommerce_Law.pdf قابل مشاهده است انجام دهند، و از استفاده سرویس های اریا وب جوان برای انجام هر کاری که برخلاف متن قوانین جرائم رایانه ای است که در آدرس ariawebjavan.ir/wp-content/uploads/2016/11/ComputerCrimesAct.pdf قابل مشاهده است به شدت خودداری نمایند، در غیر اینصورت تمام عواقب ناشی از انجام این کار برعهده خود مشترک است.

اگر شما برای خودتان یا یک شخص دیگری از اریا وب جوان سرویس تهیه نموده اید (یا قرار است تهیه کنید) و یا از نمایندگان فروش اریا وب جوان سرویس نهیه نموده اید، متعهد می شوید که از تمام قوانین اریا وب جوان که در بالا آورده شده است پیروی نمایید، در صورتی که با هرکدام از قوانین اریا وب جوان موافق نیستید میبایست هرچقدر سریع تر جهت لغو سرویس و معلق نمودن اشتراک کاربری در اریا وب جوان اقدام نمایید. هرگونه ادامه فعالیت و کار با سرویس های اریا وب جوان بدین معناست که شما با تمام قوانین اریا وب جوان موافق هستید. همچنین خرید و تمدید هرکدام از سرویس ها به منزله امضای الکترونیکی توافقنامه ها (قوانین کار با اریا وب جوان) می باشد.